Hoe bestel je studieboeken?
Je kan boeken bestellen via onze externe partner, www.studieshop.be. Bestel je boeken zo snel mogelijk, zodat je op 1 september al je studiemateriaal bij je hebt.
Je bestelt als volgt:
-
Ga naar www.studieshop.be
-
Selecteert GO! Terra Temse uit het keuzemenu (zie afbeelding 1).
-
Kies vervolgens de juiste klas om bij de juiste bestellijst te komen. (Zie afbeelding 2).
-
Maak een account aan.
-
Controleer je boekenlijst en plaats je bestelling.
Betaling: je kan bij voorkeur onmiddellijk online betalen. Je hebt de keuze om te betalen via Bancontact, maar ook Visa, Master Card, PayPal en de optie om in 2 of 3 termijnen te betalen zijn mogelijk.
OPGELET: Als je kiest voor overschrijving, moet je het factuurbedrag onmiddellijk na de bestelling betalen. Als Studieshop binnen de 14 dagen na de bestelling geen betaling heeft ontvangen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Betaling na ontvangst is niet mogelijk.
Levering aan huis: Je studiepakket wordt verzonden zodra Studieshop alle materialen van de uitgevers hebben ontvangen. Studieshop kan vooraf geen exacte leverdatum geven, maar als je tijdig bestelt, zorgt Studieshop ervoor dat je pakket altijd vóór 1 september wordt geleverd.
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Heb je extra hulp nodig?
Kijk dan op www.studieshop.be/bestel waarop handleidingen en filmpjes kan vinden in 15 verschillende talen. Je kan ook de klantendienst van Studieshop contacteren op 09/298 17 17 of via https://www.studieshop.be/contact
De online assistente EMMA biedt ook hulp met video's over de meest gestelde vragen. Emma beantwoordt al jouw vragen via www.studieshop.be/vraaghetaanemma .
Tip: Bij thuislevering kun je een alternatief afleveradres opgeven (niet de school), zodat je pakket wordt bezorgd, zelfs als je op vakantie bent.
Retour:
Heb je te veel besteld, een fout gemaakt of verander je van klas of school? Je kan je bestelling binnen de 14 dagen gratis retourneren. Gebruik hiervoor de gratis retoursticker die in de doos zit en breng het pakket naar een lokaal PostNL-punt : Voor meer informatie over verzendlocaties, zie: Waar kan ik mijn pakket afgeven ter verzending? | PostNL België
Heb je nog nog vragen? Neem dan contact op met Studieshop :
> Stuur een mail naar : klantendienst@studieshop.be (of online contactformulier)
> Chat via WhatsApp : +32 472 69 51 12
> Bel naar : 09 298 17 17 (klantendienst)