top of page

Hoe bestel je studieboeken?

Via onze externe partner www.studieshop.be kan je boeken bestellen. Doe dat zo gauw als mogelijk, want op 1 september verwachten we dat je al jouw studiemateriaal bij je hebt. 

Bestellen doe je als volgt: 

  • Surf naar www.studieshop.be

  • Je selecteert GO! Terra Temse uit het keuzemenu (zie afbeelding 1)

  • Kies vervolgens de juiste klas. Zo kom je op de juiste bestellijst terecht. (Zie afbeelding 2))

  • Maak een account aan.

  • Check jouw boekenlijst en bestel. 

Betaling: je kan onmiddellijk online betalen (bij voorkeur) Je kan kiezen voor onmiddellijke betaling via Bancontact, maar ook Visa, Master Card, PayPal en spreiding in 2 of 3 termijnen zijn standaard opties.  

OPGELET: Kies je voor overschrijving, dan dien je jouw factuurbedrag direct na de bestelling te betalen.  Indien wij geen betaling ontvingen binnen de 14 dagen na bestelling, wordt deze automatisch geannuleerd.  Volledige betaling na ontvangst is geen optie.  

Levering aan huis:  
Jouw studiepakket wordt verstuurd op het moment dat wij alle materialen van de uitgevers gekregen hebben.  Op voorhand kunnen wij dus geen exacte datum geven.  Maar bij tijdige bestelling wordt jouw pakket altijd geleverd voor 1 september!  

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 2

Heb je extra hulp nodig

 

Kijk dan op www.studieshop.be/bestel waarop handleidingen en filmpjes in 15 verschillende talen vermeld staan of contacteer onze klantendienst op 09/298 17 17 of via https://www.studieshop.be/contact

De online assistente EMMA kan je ook helpen met filmpjes over de meest gestelde vragen.  Emma beantwoordt al jouw vragen via www.studieshop.be/vraaghetaanemma . 

Tip: Bij thuislevering heb je de mogelijkheid om een alternatief afleveradres op te geven (niet de school) , zodat je zeker kan zijn dat je pakket afgeleverd wordt als je op vakantie bent.

 

Retour:
Iets teveel besteld?  Fout besteld? Of verander je nog van klas of school?  Retourneren kan gratis binnen de 14 dagen.  Gebruik daarvoor de gratis retoursticker in de doos & lever het pakket in bij een plaatselijk PostNL-punt :  Waar kan ik mijn pakket afgeven ter verzending? | PostNL België


Nog vragen? Neem contact op met Studieshop :

  > Mailen naar : klantendienst@studieshop.be (of online contactformulier)
  > Chatten via WhatsApp : +32 472 69 51 12
  > Bellen naar : 09 298 17 17 (klantendienst)

bottom of page